FUEIB Impulsem la internacionalització de les petites i mitjanes empreses de Balears a través d'un estudi propi de postgrau Per primera vegada s’oferirà a la nostra comunitat autònoma un postgrau relacionat amb la gestió juridicoeconòmica internacional

La internacionalització de l'empresa és una aposta estratègica de cara a consolidar i fer créixer l'activitat econòmica, i generar ocupació a les Illes Balears.

En els darrers anys el comerç internacional està incrementant gradualment, a causa de la incorporació de les noves tecnologies, la creixent globalització dels mercats propiciada per l'Organització Mundial del Comerç i la disminució de barreres comercials que els Estats han permès.

Aquesta situació dels mercats exigeix el compromís de la Conselleria de Treball del GOIB -a través l'Institut d'Innovació Empresarial de les Illes Balears (IDI)-, la Universitat de les Illes Balears (UIB) i de la Fundació Universitat-Empresa (FUEIB) amb la transferència dels coneixements necessaris per a l'impuls de la gestió i la direcció d'empreses que vulguin fer passes cap a la competitivitat mitjançant l'operativa a escala global i la internacionalització.

És per això que recentment s'ha aprovat la creació i impartició del postgrau «Especialista Universitari en Gestió Juridicoeconòmica Internacional de Petites i Mitjanes Empreses. Títol propi de la UIB (30 ECTS)», un estudi presencial i multidisciplinari que presenta un enfocament pràctic i que no s'ofereix a les Illes Balears. El postgrau, gestionat per UIBTalent Formació Avançada, serà impartit per professors de la UIB i per professionals externs de dilatada experiència empresarial i professional, sota la direcció i coordinació dels doctors Anselmo Cañellas i Antoni Alcover, professors de Dret Mercantil i Economia Aplicada, respectivament.

Aquest estudi propi tindrà una càrrega lectiva de 30 ECTS i s'oferirà entre el 26 de setembre de 2018 i el 8 de març de 2019 a la segona planta de l'edifici universitari de Sa Riera (Palma). L'alta vàlua del material didàctic que s'hi oferirà, juntament amb el reduït preu de la matrícula -300 euros-, fan d'aquest postgrau una alternativa interessantíssima per a totes aquelles persones que vulguin millorar els seus coneixements en les ciències socials i jurídiques o endinsar-se en tot allà necessari i relacionat amb la internacionalització.

El pròxim dijous, 13 de setembre, a les 18 hores, se celebrarà una sessió informativa per proporcionar tots els detalls acadèmics d'aquest postgrau a les persones interessades. Vegeu més detalls a la seva pàgina web.

Publication date: 07/09/2018
Premis 6 Càtedra Banca March 3 Big Data 3 Curriculum 1 Campusesport 16 Càtedres 26 Malalties cròniques 1 Conveni 6 Consells 2 Conservació 1 Contaminació 1 Contractació 3 Congressos i Jornades 145 Convocatòries 32 Curs 28 Càtedra Estudis Violència Gènere 5 Càtedra Iberostar 15 Càtedra Seu de Mallorca 6 Càtedra Sobrassada 1 Càtedra d'Estudis Urbans 15 Càtedra de la Insularitat 5 Càtedra Prevenció Contra el Càncer 1 DOIP 80 Protecció de dades 1 Dieta 1 EEN 21 Ecologia 9 Ecosistema 1 Centres educatius 3 Formació 1 Educació 7 Psicologia educativa 2 Eivissa 13 Càtedra Endesa Red 5 Enginyeria Informàtica 2 Empresa 102 Emprenedoria 82 Entrevista 2 Medi ambient 5 Impacte ambiental 5 Igualtat 3 Esdeveniments 37 Entorn familiar 1 Feina 1 Formació PDI 5 Formentera 3 Finançament 23 Fundraising 36 Servei d'Orientació Professional 4 Centres sanitaris 5 Entorns saludables 2 Hàbits saludables 1 IBDona 1 Ibemprèn 12 Innova UIB·PIMES 3 Inserció Professional 65 Join the X 19 Càtedra La Caixa 4 Mallorca 16 Medi marí 4 Márqueting 1 Càtedra Melià 5 Menorca 16 Microcredencials 1 Monitoratge 1 Nous materials 2 Noves tecnologies 17 OTRI i Projectes 165 Plagues 4 Indústria farmacèutica 4 Fisiologia vegetal 2 Gestió i transferència de projectes 23 Projectes 29 Pràctiques 4 Institucions públiques 18 R+D+I 79 Red Eléctrica de España 5 Energies renovables 9 Residència UIB 15 Càtedra Santander 14 Sensors 1 Catàleg de Serveis 11 Edificacions singulars 1 Software 1 Estudi propi 52 Esport 6 Sostenibilitat 2 UIBClusters 1 UIBTalent 66 Viticultura 3 Aigua 2 Aigua 2 Entorn laboral 10