OTRI Notícies març de 2023

networking

Fins a 36 petites i mitjanes empreses de les Illes Balears i 33 investigadors de grups de recerca de la Universitat de les Illes Balears (UIB) varen participar ahir en una sessió de networking, promoguda des del programa INNOVA UIB·PIMES en el marc de l'espai Accelera.

places3t

La Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears, MP (FUEIB), ha acollit una trobada del projecte europeu Places3T. A l'encontre, que ha tingut lloc a l'edifici universitari de Sa Riera, hi han assistit representants de centres de formació i aprenentatge d'adults d'Europa.

innova 2023

Un total de 38 petites i mitjanes empreses de les Illes Balears han sol·licitat participar a l'Espai Accelera per impulsar fins a 43 projectes d'R+D empresarial amb la col·laboració científica de la Universitat de les Illes Balears, en el marc del programa Innova UIB-Pimes de suport a la innovació i la transferència del coneixement.