Examen lliure de català del nivell C2 (juny 2025)

Calendari

  • Matrícula: Del 12 al 23 de maig del 2025 o fins que s’exhaureixin les places. Es farà en línia des d'aquesta mateixa pàgina web a partir del dia 12 de maig a les 9h.
  • Examen escrit: 6 de juny a les 15.30 hores. Us convocam a les 15:00. La prova es farà el dia estipulat i l'examinand ha d'estar disponible. No es faran canvis ni de dia ni hora per examinar-se de l'àrea 1,2 i 3.
    • Mallorca: campus de la UIB
    • Menorca: seu universitària de Menorca
    • Eivissa: seu universitària d'Eivissa
       
  • 27de juny: publicació de resultats de la part escrita (àrees 1, 2 i 3)
  • 30 de juny: sol·licitud de revisió de la part escrita
  • 8 de juliol: publicació dels resultats definitius de la part escrita, dels horaris i torns de la prova oral (àrea 4)
  • Prova oral: 10 i 11 de juliol a partir de les 15.30 hores. La prova es farà un dels dos dies indicats i l'examinand ha d'estar disponible, ja que pot ser convocat a qualsevol dels dos. No es faran canvis ni de dia ni hora per examinar-se de l'àrea 4, expressió oral.  
    • Mallorca: campus de la UIB
    • Menorca: seu universitària de Menorca
    • Eivissa: seu universitària d'Eivissa
  • 15 de juliol: publicació dels resultats provisionals de la prova oral (àrea 4)
  • 16 de juliol: sol·licitud de revisió de la prova oral
  • 28 de juliol: publicació dels resultats definitius 
Eivissa, Mallorca, Menorca, Presential